Trött

2008-11-21 @ 08:53:45
Jag kom hem vid halv ett ifrån bio:n i går, allting var väldigt trevligt. Först gick vi och köpte skor(bild ikväll), sen mat på doken, och sen Eberskolans öppna hus, jag tänkernog inte välja  den skolan. När vi var där  skämde vi ut oss massor, vi gick in i matematik salen och de som satt där kollade bara på oss utan att sgäa någonting alls. Sen blev det donken igen, där typ alla människor skrek att söderköping är sveriges huvudsatd, men jag, anna och christine hann iväg innan det. Jag beställde en XL cola, de var stora som f*n. Filmen, twilight, var as grym, även om jag somande en gång, haha och hade krig med någon som jag inte kände på samma rad. trevlig kväll.

mer bilder kommer ikväll, sitter i skolan nu och har fysik läxförhör snart och har inte riktigt hunnit läsa på.

// Helge

Kommentarer
Postat av: Christine

Var bara tvungen att säga att det avr så grymt roligt xD

2008-11-21 @ 10:11:29
Postat av: Anonym

Va hände med bloggen? Tyckte att den var jätte bra ju! :D

2008-11-24 @ 22:14:50
Postat av: Anonym

helge, saknar din blogg!

2008-11-30 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0