Möte

2008-11-12 @ 15:12:23
Det har varit en lugn skol dag, med lagom mycket att göra. På tyskan diskuterade vi hur vårt prov skulle se ut, vilket tog hela lektionen.
   Efter tyskan hade vi Eso möte. Det var väldigt intressant för att alla var väldigt seriösa. Vi kom fram till mycket, även fast många tror att vi inte göra det.
   Nu ska jag på UDK (ungdomsdemokrati) som arbetar för att ungdomar ska ha mer inflytnade över kommunen. Det brukar vara väldigt trevliga möten. Ikväll ska jag ringa mailn och axelina, har en sak att förtälja. Nu ska jag dra, så jag inte missar mötet. hej då

Dagens fråga: är du lycklig?

// Helge

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha lungt ;D

2008-11-12 @ 16:39:45
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: My

Du är så häftig Helge! Ja diggar dig! ;)

På frågan. Ärligt talat vet jag inte.. Tror inte de. Inte direkt så att ja mår jätte dåligt med lycka kanske man inte kan kalla det.

Även om jag har det mesta man behöver.. Tror ja. ;) haha<33

2008-11-12 @ 21:47:34
Postat av: seniiiiorfriidiz

du är min lille idol!

Det är DU som gör folk lyckliga unge man.

<3

2008-11-13 @ 01:03:53
Postat av: helge

svar till my:

tack så mycket, men du är häftigare. Jag känner precis som du ilband, men då försöker jag lyfta fram allt som är bra, även om det aknske inte är så bra, men man ska njuta av det lilla, det är då man uppskattar livet. Försök vara positiv, bryt vanor testa dig fram :) saknar dig

2008-11-13 @ 14:34:13
URL: http://abetterlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0