Materialist...

2008-11-08 @ 13:06:43
Sitter här och försöker hitta ett par hängselbyxor, ingenstans finns det. Jag tycker det är as coolt med hängselbyxor så jag vill köpa ett par. Är det någon som vet vart man kan köpa det? 

Samtidigt sitter jag och tänker att jag kanske skulle önska mig Hängselbyxor i julklapp, och inte helt konstigt kom jag in på vad jag ville ha i julklapp. En iPhone, pärmar, mappar, hängselbyxor, kuddar, o.s.v. Den blev ändlöst lång.  Mitt materialistiska överhand har slagit ned mig.   Saker gör inte mitt liv bättre, bara för en liten stund.
En tanke på förebildsregeln, ska man visa intresse för materialisktiska saker? Jag tror man kan göra det till en viss gräns, men inte för mycket. 
 
senare Idag ska jag åka bort till av familjens vänner för att fira en födelsedag. Det kan bli väldigt roligt, eftersom de människorna som jag ska till är väldigt roliga. Jag hoppas också på att min stora syrra Anna ska hjälpa mig med min blogg design. Hon som har en sådan fin blogg, här är  annas blogg ,

Kommentarer
Postat av: Joël

Hängselbyxor bör Du hitta på antingen NK trend eller möjligtvis The Shee Store

Annars är all typ av Second Hand ett hett tips - Typ Myrorna eller Emanuelles (om den sista finns kvar :S)

Annars är det bara att leta på, på nätet

Lycka till

XOXO

Joël

2008-11-08 @ 15:44:02
URL: http://internationaljoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0