lärarstudent

2008-11-18 @ 16:58:53

Idag hade vi en lärarstudent som var i vår klass och gick runt på att lektionerna. Hon var på alla mina lektioner, vilket var roligt eftersom hon är väldigt trevlig. På So:n hade vi någon vikarie, som var väldigt rolig. Klockan tre hade jag ett UDK möte, vilka roligt som alltid. Vi bestämde att jag och en ifrån Nyströmska ska på ett möte med BUF, med alla politiker i söderköping. Det ska bli spännande. Vi har studiedag imorgon, jag ska in till norrköping för att hitta ett par skor, är det någon som har några förslag?   




Nu ska jag äta pannkakor, det ska bli gott. Jag hade tänkt göra muffins ikväll, jag åt det förut på UDK mötet så jag blev lite sugen.

// Helge


Kommentarer
Postat av: Christine

Är du medveten om att du måste berätta för mig hur du gjorde din bloggdesign??? oO För annars tar jag självmord :O Moahahaha ;P

2008-11-18 @ 18:18:25
Postat av: Helge

haha de tär mion syster somhar gjort min blogg :D

2008-11-18 @ 18:34:41
URL: http://abettelife.blogg.se/
Postat av: PankiAnki

Jaaaag vill oxå ha pannkakor ! ! !!!!!!!!!!

:D

2008-11-18 @ 20:27:07
URL: http://pankianki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0