Inte en *Studie*dag

2008-11-19 @ 21:47:33

Jag möte upp Elli på Bibban, sen satt vi där och letade i både stora fondboken och Sveriges lager efter något som handlade om att studera ett år utomlands. Vi möte på någon väldigt rolig människa, som hette Angelica, hon förgyllde verkligen min dag med skratt. Sen kom Patto för att vi tre skulle baka pepparkakor, vi bakade det hemma hos mig.








Sen blev det ett litet mjöl krig.


När Patto gick började Elli vrida och vända på Rubik's kub, igen. Sen sa hon åt mig att jag skulle lära henne att lösa den. Detta tog ungefär 2 och halv timme, sen var hon tvungen att gå hem. Det är fantastiskt bra tålamod hon har den lilla flickan. Inte ett dug har jag pluggat idag, även fast jag har massor att göra, det blir väll att stanna uppe hela natten, som vanligt.




Hur tänker en döv person?


//Helge


Kommentarer
Postat av: My

Du som har vart döv måste väll veta? :o haha De värkar läskigt iallafall. Hoppas att jag aldrig blir döv.

Döv eller blind då. vad skulle du vilja bli? Jag kan inte välja. Kanske blind. Eller jag vet inte ^^, haha

beslutsångest för nått som aldrig kommer att hända (hoppas jag) ;D

2008-11-19 @ 22:19:36
Postat av: Angelika

Jag är alltid roliga haha! :D

[email protected] är min msn om du vill skratta mer haha :P kram

2008-12-03 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0