idag hade jag tänkt att...

2008-11-09 @ 11:21:23

Snart ska jag börja fixa ordning mig och äta lite frukost. Hela mammas släkt ska fira Gammelmormor idag, på söderköpings brunn. Hon fyller 85 år. Det ska verkligen bli jätte kul och gott (mm). Jag ska äta vegetariskt, eftersom jag var vegetarian när vi beställde maten. Efter det hade jag tänkt ringa till Malin och prata av mig lite och efter det hade jag tänkt förbereda mig för en liten lektion som jag ska hålla på biologin om mutationer.



Efter det hade jag tänkt svara och skicka lite E-post. Jag ska försöka aktivera mig inom organisationen länk UMR. UMR betyder ungdom mot rasism och jag var aktiv förr, det har varit lite dött ett tag. Jag tycker att ni alla ska bli medlemmar där, man vill såklart stoppa detta rasistiska samhälle. 

    Efter det hade jag tänkt se på andra avenyn och efter det, sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0