En rolig måndag

2008-11-17 @ 18:48:43

Det har varit väldigt kul i dag, även fast jag kanske inte har varit så koncentrerad på lektionerna, men så kul som jag hade idag har jag inte haft på länge. Allt fungerade idag. Alla människor var lite extra snälla idag, till och med jag var det.

   Efter skolan följde jag med Anki. Vi tänkte skriva på vår sång som vi ska framföra på torsdag. Vi hade en sång och skulle göra en melodi, men sen ångrade vi oss och börja skriva på en annan text. Sen gick vi ut med någons hund, sen gick jag hem. Det var trevligt, även som de små barnen hatade mig.



Imorgon har jag möte klockan tre med UDK, det ska bli trevligt eftersom vi har ny ledare, och det är alltid spännande med nya personer. Kanske blir stan imorgon eller på onsdag, har ju studie dag. 


Kommentarer
Postat av: anki

Föör det gikc juuu såååå braa med att skrvia en ny text xD HAAHAHaA



PankiAnki.blogg.se ;)

2008-11-17 @ 19:49:31
Postat av: My

ja har studie dag imorn! ;D <3

2008-11-17 @ 20:33:19
Postat av: helge

Haha bra anki att du skaffat blogg du lär dig :)



My vi har de tpå onsdag :D ahha sova gott och länge :D

2008-11-17 @ 22:41:37
URL: http://abetterlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0