En Lyckad kväll

2008-11-08 @ 21:58:14

Det blev en rolig kväll, det är alltid trevligt att ge födelsepresenter, man känner sig så snäll. Vi var lite sena, vilket inte är ovanligt. Hur tidigt vi än åker kommer vi sent. Men Fint folk kommer sent, haha. Vi fikade med bullar och saft (jätte gott).

     Efter kalaset blev det Åby Krog. Vi åkte bara förbi först, men sen såg min syster att min kusin arbetade där, då var vi bara tvungna att äta där (vi skulle ändå äta någon gång). Det var jätte gott, och väldigt mycket mat.


                                                    
 
    Att lösa en rubik's kub krävs det att man förstår hur den är uppbyggd och förstår logiken i den. Om man ändrar på lapparna försvinner hela logiken, och den kommer aldrig bli riktigt hel igen. När man löst den kan man hjälpa andra att lösa den, det kan vara både svårt och lätt. Jag tror att livet kan liknas vid en rubik's kub. Händelser gör att alltig ändras och man måste jobba mot att lösa livets problem. Likadant en rubik's kub, ibland kan det se ut som att den är löst fast det inte är det. Vad tror ni om min teori, vad talar för och vad talar inte för det? 


                      


Den är inte löst, det ser man bara om man vänder på den.    


// Helge


Kommentarer
Postat av: gamle senior fridis

ååh, snygg skjorta:P

2008-11-13 @ 01:00:33
Postat av: Anonym

Helge, du är väldigt snygg ! :D

2008-11-20 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0