Du är speciell

2008-11-13 @ 15:37:01

Dagen började med att gå till Nystömska, för gymnasieinformation. Det var väldigt långtråkigt, men det var ganska kul eftersom jag gick med NV gruppen fick vi undersöka olika saker med våra sinnen. Efter det blev det läxförhör i Tyska, vilket gick ganska bra, i alla fall glosorna, inte läsningen.
    Sen hade jag nästan en hel lektion i biologin, om mutationer. Jag tycker det är kul att ha lektioner, så det var bara rent nöje. Efter det lite matematik, sen slutade vi. Nu ska jag e-posta CUF, sen blir det utvecklingssamtal med mamma, väldigt spännande.




Ingen är lik någon annan, man kanske är tvillingar och lika till utseendet men alla har en unik personlighet. Jag tycker att alla ska veta om det, det kan vara ett stöd när man hela tiden försöker vara någon annan. Genom att hela tiden fly sig själv, blir man bara osäkrare. Ta det lugnt och försök att fly in i sig själv istället. Alla frukter alla djur alla människor är olika.

Mamma har köpt choklad klander till alla barnen, det känns som om att vi är 4-5 år gammla :)


Kommentarer
Postat av: Malin!

hahah! jag ska nog köpa en kalender i morgon! måste ladda in för jul = ) jul är så tokhärligt! men grejen äär att jag kommer göra som du och äta några för tidigt!

tokmysigt inlägg när det gäller att vara sig själv! så sant som det är sagt! man måste alltid känna att man duger för man ska ju dras med sig själv hela livet. andra kan man ju skippa. tihhi! fast det klanske man i och för sig inte vill = D men, men..

goa pussar till dig som är värld dom!

2008-11-13 @ 22:01:08
Postat av: Charlotta

man är aldrig för gammal för chokladkalender, helge ;)

2008-11-14 @ 20:17:07
Postat av: Anna

Vet du vilket gymnasium du vill välja? :)

2008-11-15 @ 14:45:29
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/
Postat av: Helge

kunskap gymnasiumet :D haha

2008-11-15 @ 15:46:28
URL: http://abetterlife.blogg.se/
Postat av: axi

helge! du är verkligen en av de bästa människorna jag vet, SAKNAR DIG SÅ GRYMT MYCKET!!

så du ska gå kunskapssgymnasiet? ^^

2008-11-15 @ 18:01:53
Postat av: Helge

jag saknar dig mer :D japp det ahde tänkt i alla fall :)

2008-11-15 @ 19:23:31
URL: http://abetterlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0