Dömd att aldrig mer gå på hockey...

2008-11-09 @ 22:41:25

Vår familj kom i tid till kalaset idag, helt otroligt. Det var jätte gott, jag åt sjötunga, vilket ingen annan gjorde. Det var massor människor som jag inte hade träffat på länge, och det är alltid trevligt att träffa dem. 



                                         
        

Efter det blev det hockey i norrköping. Det var sponsor match idag, så alla in gick gratis. Det var väldigt länge sen jag träffade så mycket folk, 3800 personer trängdes där inne. Vita hästen ligger 1 i serien och det var Mjölby de mötte. Mjölby ligger 5 i serien, vilka skulle vara en enkel match att slå.


     

    Förra säsongen vann de 19 gånger i rad, sen gick jag dit och det förlorade. Efter den matchen gick jag på nästa och de förlorade igen. För ungefär en månad sen gick jag med Erika på hockeyn, och de förlorade igen. Jag har aldrig varit med om att de har vunnit. Men idag tänkte jag göra ett vad med mig själv, om de förlorar går jag aldrig någonsin mer på hockey och om de vinner ska jag se så många matcher jag kan.

   De förlorade med 2 mot 7(eller 8). De var egentligen världens enklaste match, jag förstår inte hur jag kan ha en sådan otur.  Jag ska aldrig ALDRIG gå på hockey igen... Jag gör det för att vara snäll emot alla som hejar på Vita Hästen.


Dagens produkt:

  

// Helge


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha, klockrent!



Kul med fler killar som bloggar förresten. Vi är inte många men vi gör vårat yttersta för att hålla igång? ;) haha :)



hade!

2008-11-10 @ 00:40:16
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0