DH

2008-11-14 @ 20:31:22

Det gick bra att gymnastiklektionen idag, och biologi provet gick också bra även om det tog 2 timmar och en kvart. Efter skolan blev det fix och lite godis med en kompis, väldigt trevligt. Sen blev det att titta DH (desperata hemmafruar), alltid lika kul.
   Jag förstår inte på mig själv varför jag kollar på det, jag hatar egentligen serier, men det är något som fastnar hos mig. Min största idol finns ju med, Bree van de kamp. Hennes perfektionistiska sätt att göra allt på är fascinerade.




Även om jag vet att hennes sätt att slösa konflikter inte är det bästa, så är hon cool. Det är många som tror att perfektionism är att städa fanatiskt mycket och hålla rent.
   Egentligen är perfektionism en sjukdom som gör att man tror att man inte räcker till som man är, utan allt måste vara perfekt gjort, ingen ska se att de tär stökigt på mitt rum för då tror de kanske att jag inte bryr mig om hur jag lever, är säkert en vanlig tanke.
   Jag städar mitt rum fanatiskt mycket, men det är för att jag vill leva renligt och gå till ett ställe för att hitta lugn. Hur hittar ni lugnet?


Kommentarer
Postat av: My

Desperate Hosewifes är typ Bäääst! <3 Haha ja älskart! och Lost med förståss men.. ^^,

2008-11-15 @ 15:40:44
Postat av: Helge

nee inte lost, det är så konstigt :D

2008-11-15 @ 15:45:27
URL: http://abetterlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0