Chokladbollar

2008-11-11 @ 20:44:43
Idag har jag nästan inte gjort någonting alls, förutom att försöka slå min tid på att lösa rubik's kub. Jag gick hem tidigare ifrån skolan eftersom jag inte mådde så bra. Jag fick nästan uber spasmer, eftersom jag iten lyssnat på min ipod på väldigt länge. Hela tiden upptäcker jag saker som jag hela tiden gör likadant. t.ex. när jag går ut ifrån matan, brukar jag fylla min mun med saft och spotta ut det när jag kommer utanför dörrarna. Idag slutade jag med det. (stolt)

Nu har jag gjort chkladbollar till familjen och tänker hälla upp ett glas med jucie och titta klart på alla AA avsnitten som jag inte hann se. En ren slapp dag behöver alla ibland.

Kommentarer
Postat av: ERIK

Inte på mitt prov i alla fall ;P Svaret på sista frågan på B-delen var 289cm2 ;P

2008-11-12 @ 14:28:59
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0