Bra dag än så länge...

2008-11-15 @ 16:14:44

Nu har jag varit med till Norrköping och lämnat av lite grejer, allt går bra, men så mycket skit man har samlat på sig genom åren. Det är väldigt roligt att titta genom alla gamla skolböcker och teckningar.

   Men min käraste ägodel är ändå min nalle björn, jag gillade verkligen den när jag var liten, den kunde låta som en björn och hade därmed en stenhård mage och rygg fylld med kablar och batterier. Jag brukade binda fast den vid en stol och springa runt den (jag vet faktiskt inte varför, jag lekte väll indian ), Jag stoppade in nalle björnen i ugnen (den var inte på som tur var). Men annars var jag snäll emot den.

 Jag och frida i somras.



Ikväll blir det förmodligen att hyra lite film och äta god mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0