Bära och konka

2008-11-15 @ 11:57:22

Jag vaknade innan klockan tio, vilket jag inte brukar göra. Precis när jag vaknade lyssnade jag på låten bubbly av colbie caillat, den är verkligen jätte skön att lyssna på morgonen, precis då man har vaknat, det är tips jag ger er om ni vill ha en härlig dag. Idag hjälper jag till att bära ut kartonger och andra prylar, eftersom det är flytt idag. Just nu är jag ensam hemma med Pelle (min hund) eftersom det går bilar fram och tillbaka hela tiden.



Förändring gör att livet går framåt, man utvecklas som människa. Tänk ett liv som ingenting hände i, det skulle vara jätte tråkigt. Eller om man går utomlands och verkligen ingenting speciellt händer, vad ska man säga på till sina vänner och bekanta? Nej, lite spänning i vardagen är ett måste för alla. Har det hänt någonting spännande i ditt liv på senaste tiden?
 
//Helge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0