Tillgjord för segdag

2008-12-25 @ 15:30:45
Idag ska jag och min syster bara slappa och se en dvd som jag fick i julklapp igår (björn gustafson). vi har just spelat nått spel som jag inte riktgit förstod mig på, men anna vann. sen har jag och pappa sett på *flykten ifrån hönsgården*, den var as bra. Måltid idag blir rester sen igår, tråkigt för mig som inte är fanatiker av julmat, men de tgår bra ändå. sen ska jag ringa malin och prata av mig, jag har så mycket att berätta för henne.

Jag kom bara och tänka på när min gymnastik lärare gav en förklaring på en fjortis
  - fjortis är en person som är ett litet barn inombords men inte i riktiga åldern.
Jag tyckte det var en väldigt bra förklaring på en fjortis, men jag är åndå inte riktigt nöjd eftersom det är någonting som fattas, men jag kan inte komma på vad det är. Så jag underar hur ni skulle definera en fjortis?

// H.C

Kommentarer
Postat av: anki

Men hejja Helge!

Du är jätte duktig på att blogga varje dag (Y)



(jag var ironisk x))

2009-01-03 @ 18:15:06
URL: http://pankianki.blogg.se/
Postat av: Elin :)

jag måste bara säga att jag gillar din blogg skarpt :)

2009-01-16 @ 22:11:50
Postat av: Anonym

jag måste bara säga att jag gillar din blogg skarpt! :)

2009-01-16 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0