LYCKLIG*

2008-12-25 @ 01:59:24

Ja, nu är min blogg igång igen. Jag har saknat den, men har inte riktigt haft tid. Jag har flyttat, PLUGGAT, varit med komipsar, varit på stan os.v. Det har varit väldigt mycket på sistonde i alla fall, det skönt att det är över nu, och att allt gick super bra. Nu ska jag bli duktigare på att planera min tid, så att jag kan blogg också.

Idag har det varit Julafton (om det är någon som har missat det) DAgen började klockan 10:00 och 12:00 åkte jag och två av mina systrar och min pappa till min farmor. Det var jätte trevligt, sen klockan 17:00 åkte  hela familjen till mormor där vi var kvar till 22:30 sen så bar det hem till norrköping, hela dagen var underbar, helt perfekt.

Jag fick en mobil, pengar, en bok, pussel, rubik´s kub, kläder, bio check (ar), en klocka och massor utav annat bra och ha saker. hur var din julafton? :)




Detta var mobilen som jag fick i julklapp (blogg-funktion så jag kan blogg när jag är i stockholm på söndag)

* Jag anser att lycka är ett stadie där man inte känner ondska eller motgång


Kommentarer
Postat av: Christine

Wow! Helge bloggar, våååågen! ;P

HAft en dunderbra julafton i alla fall, men är ledsen över att du inte fick abbonemang till din mobil också ;D

2008-12-26 @ 17:34:36
URL: http://kindofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0